Ledige stillinger

Matematik og naturfag til Borup Skole.

•    Brænder du for udskolingens matematik og naturfag?
•    Kan du lide at arbejde sammen med dine teamkollegaer om matematik og naturfag?
•    Ønsker du at bidrage til det samlede lærerteams arbejde med at udvikle elevernes faglighed, dannelse og trivsel?

Så har Borup Skole en ledig lærerstilling til dig.

Borup Skole ligger naturskønt i den vestlige del af Køge Kommune på jernbanestrækningen mellem Ringsted og Roskilde (København). Vi har tre spor og er ca. 600 elever, 52 lærere og 24 pædagoger i SFO. Vi har gåafstand til sø og skov samt Svenstrup Naturskole.

Vi er en helt almindelig folkeskole med alle de oplevelser og udfordringer dette indebærer. Vi har mange glade og dygtige børn og vi oplever stor opbakning fra forældrekredsen. Vi arbejder med professionelle læringsfællesskaber og ønsker et godt teamsamarbejde. Vi er optaget af inklusion og gode relationer. Du har mulighed for at blive en del af en stor organisation, hvor du kan være med til at bidrage til den gode sag som folkeskolen repræsenterer.

Vi har en aktiv personaleforening og ønsker at have et godt kollegialt fællesskab – også udenfor arbejdstiden.

Hos os har du mulighed for at forberede din undervisning enten fra din kontorplads på skolen eller hjemmefra.

Du kan læse mere om Borup Skole på www.borupskole.dk, eller du kan kontakte skoleleder Jakob Dalgas på Jakob.Dalgas@koege.dk  (tlf. 21123526) eller souschef Karin Villumsen på Karin.Villumsen@koege.dk. (tlf. 57572467).

Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tiltrædelse 1. april 2024

Ansøgning sker gennem Køge kommunes hjemmeside www.koege.dk
Ansøgningsfrist søndag den 25. februar 2024
Samtaler afholdes tirsdag den 27. februar 2024 om eftermiddagen